【實用商業app】AbangEnsem.com|最夯免費app

【實用商業app】AbangEnsem.com|最夯免費app

分享好友

【免費商業App】AbangEnsem.com-APP點子

Terjebak secara tidak sengaja di dalam pasaran hartanah pada penghujung 1998 dan sehingga kini telah pun memiliki ‘beberapa’ buah rumah yang disewakan.

Penghujung 2009, beliau mula menjenamakan diri beliau sebagai seorang blogger hartanah yang antara lain berkongsi ilmu berkaitan pelaburan hartanah di blog beliau ber’URL’kan www.abangensem.com.

Blog yang mempunyai kepadatan trafik sebanyak 1,000 orang sehari telah melayakkan beliau untuk digelar sebagai Blogger Hartanah #1 Malaysia ditambah pula dengan anugerah ‘Favourite Business Blog 2013′ di Malaysia Social Media Week 2013 anjuran Social Media Chambers dengan pengiktirafan diberikan oleh Kementerian Penerangan, Komunikasi & Kebudayaan, yang seterusnya menaikkan lagi blog beliau di arena blogging tanahair.

【免費商業App】AbangEnsem.com-APP點子

免費玩AbangEnsem.com APP玩免費

免費玩AbangEnsem.com App

AbangEnsem.com APP LOGO

AbangEnsem.com LOGO-APP點子

AbangEnsem.com APP QRCode

AbangEnsem.com QRCode-APP點子
熱門國家系統支援版本費用APP評分上架日期更新日期
未知Android
Google Play
1.399
App下載
免費
1970-01-012015-02-04
分享app
上一個APP
下一個APP

高評價商業App推薦

Diamonds-IT

Diamonds-IT is privately held company located in Alexandria - Egypt specialized in Information and Communications Technology , Founded in 2014 , provi …
PARA

Pareservices is the convenient and easy way to pay your household bills, top up your mobile phone and make other payments in cash. We believe passiona …